BAGGAGERUMSMARKED

For nogle betyder et efterskoleår at finde sig selv, men for alle betyder det nye oplevelser, venskaber og minder for livet. Handbjerghus Efterskole tilbyder unikke valgfag, og en god og nærværende undervisning, der gør dig parat til tiden efter efterskoleåret.

Vi er en lille efterskole, med et stort sammenhold.

OBS. Aflyst i 2020

For 6. år i træk holder vi bagagerumsmarked

LØRDAG D.26. MAJ KL. 10.00 – 16.00 Det er 6. år, vi afholder bagagerumsmarked på Handbjerghus Efterskole. De sidste to år har vi haft mere end 65 stande, så der er rig mulighed for at komme og gøre et godt køb. Det kunne være en legetøjsbil, en pladespiller, en kommode, en kjole, gummistøvler eller noget helt andet.

Der sælges også pølser og brød, frikadeller og kartoffelsalat, is og sodavand, kaffe og kage, slush ice og popcorn på pladsen. Derud over er der mulighed for at få en tur i en af skolens offroad-biler eller få lagt neglelak af en af vores nyuddannede negleteknikkere.

Har du noget, du gerne vil sælge, kan du bestille en stand på kontor@handbjerghus.dk.

En plads koster kr. 20,- og indeholder udover pladsen også et krus kaffe og et stykke kage ... Leveret til din plads selvfølgelig!